محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان با حضور در دریاچه آزادی ضمن بازدید از اردوی تیم ملی معلولین با غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان 2 فدراسیون ابتدا با برگزاری جلسه ای در خصوص وضعیت تیم ملی قایقرانی معلولین گفتگو کردند.

این جلسه با حضور قربان حسنی دبیر کل فدارسیون جانبازان و معلولان، وحید مرادی دبیرکل فدراسیون قایقرانی، باقری معاونت فنی فدراسیون جانبازان و معلولان،  برجسته مسئول فنی پارالمپیک، فرحناز امیرشقاقی نائب رئیس بانوان و حائری رئیس کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون، مسعود مهدوی نیا سرمربی تیم ملی آب های آرام معلولین و قربان زیلا دبیر انجمن قایقرانی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد.

در این جلسه رئیس و دبیرکل فدراسیون قایقرانی طی گزارشی، وضعیت بخش معلولان فدراسیون قایقرانی را شرح دادند.

رئیس فدراسیون قایقرانی با توضیح کسب سهمیه شهلا بهروزی راد در مسابقات جهانی آبهای آرام بیان کرد: ملی پوش تیم ملی معلولین در نهایت شایستگی در بین نفرات برتر مسابقات جهانی قرار گرفت و نخستین بار موفق به کسب سهمیه پارا المپیک در رشته قایقرانی شد.

غلامرضا امینی با ابراز خرسندی از حضور مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین در دریاچه آزادی افزود: هر دو مجموعه قایقرانی و جانبازان و معلولان در مسیر رشد و پیشرفت قایقرانان این بخش تلاش می کنند و به عنوان یک خانواده در کنار یکدیگر حامی عزیزان ورزشکار خواهیم بود تا موجبات افتخار آفرینی برای همه ما و ملت بزرگ ایران فراهم شود.

رئیس کمیته پارالمپیک نیز با اعلام اولویت بندی رشته های ورزشی حاضر در بازی های پارالمپیک بر اساس میزان مدال آوری گفت: از کسب سهمیه قایقرانی بسیار خرسندیم و از اینکه یک رشته دیگر به جمع رشته های حاضر در پارالمپیک اضافه شده است، خوشحال هستیم.

محمود خسروی وفا ادامه داد: با توجه به کسب سهمیه قایقرانی در مسابقات جهانی و اینکه احتمال کسب مدال نیز در پارالمپیک وجود دارد در کمیته فنی روی این رشته حساب ویژه ای باز کردیم.

رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین افزود: فدراسیون ما حمایت ویژه ای از ورزشکاران حاضر در مسابقات پارالمپیک خواهد داشت و او را تحت پوشش خود قرار می دهد و امیدواریم در کنار فدارسیون قایقرانی، ورزشکاران با آمادگی کامل راهی مسابقات شوند و باعث سربلندی میهن عزیزمان باشند.

مسئولین فدراسیون در ادامه بازدیدی از اردوی تیم ملی آب های آرام معلولین داشتند و خسروی وفا دقایقی با ورزشکاران حاضر در اردو به گفتگو پرداخت.

اردوی تیم ملی آبهای آرام معلولین با حضور 3 ورزشکار در دریاچه آزادی در جریان است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار