تیم شبستر مقام قهرمانی مسابقه های والیبال دخترهای دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ این مسابقه ها به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه برگزار و تیم های تبریز و مرند نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کرده و تیم میانه نیز به عنوان رتبه چهارم دست یافت.

تیم شبستر در ست اول بازی فینال با نتیجه 18 - 25 نتیجه را به تیم تبریز واگذار کرد اما در ست های دوم و سوم توانست به ترتیب با نتیجه 15- 6 و25 -17 بر تیم تبریز غلبه کند.

در بازی رده بندی نیز تیم مرند توانست در ست اول 25 - 17 و در ست دوم 25 - 23 بر تیم میانه غلبه کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه درآیین اختتامیه این مسابقه ها گفت: مسابقه های والیبال دختران دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با حضور 9 تیم از روز شنبه 14 آذر دراین واحد آغاز و پس از سه روز رقابت و معرفی برترین ها پایان یافت.

محمدرضا ولیلوافزود: دراین مسابقه ها تیم های دانشجوهای دختر دانشگاه های آزاد اسلامی واحدهای تبریز، بناب، ملکان ، جلفا ، میانه ، شبستر، اهر و مراغه حضور داشتند.

وی اظهار کرد: این مسابقه ها روحیه نشاط و سرزندگی را در دانشجوها ارتقا می دهد و آن ها را برای یک زندگی مناسب به ویژه در امور تحصیلی، ورزیده تر می کند.

ولیلوادامه داد: در برگزاری این مسابقه ها دانشگاه آزاد اسلامی، اداره ورزش و جوان ها و هیات والیبال اداره ورزش و جوان های مراغه و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی همکاری کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه درآبان سال 1364 با راه اندازی رشته های کارشناسی زبان، اقتصاد و کاردانی امور دامی و با جذب 88 دانشجو کار خود را آغاز کرده است.

هم اکنون این دانشگاه دارای 230 عضو هیات علمی بوده و پنج هزار و 500 دانشجوی آن در 130 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول تحصیل هستند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.