رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از انتخاب علیرضا رجبعلی زاده کاشانی از این شهرستان به عنوان شاعر برگزیده سومین دوره جایزه هنر و ادبیات محشتم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مصطفی جوادی مقدم در گفتگو با خبرنگاران گفت:سومین دوره جایزه هنر و ادبیات محشتم برگزیدگان خود را در برج میلاد تهران معرفی کرد که این شاعر کاشانی در بخش شعر، یکی از نفرات برگزیده این دوره بود.

وی افزود: زهرا شعبانی از شهرستان هندیجان استان خوزستان، پریسا مرتضوی از استان فارس شهرستان شیراز، پیام جهانگیری از اردبیل، حیدر منصوری از بوشهر، سیده تکتم حسینی از قم، میثم داودی از تهران، یوسف رحیمی از قم، عارفه دهقانی از تهران، و سید مسعود هاشمی کاسوابی از تهران به عنوان منتخبین حوزه شعر معرفی شدند.

به گفته وی،در بخش نقاشی هیات داوران لیلا علوی از تهران، آرزو حسینی از اصفهان و فاطمه دیواندری از شاهرود را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم جایزه محتشم انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: هیات داوران در بخش تصویرسازی نیز آسیه گونه‌زاده از ورامین، زهره محمدی معین از اصفهان و زهرا کیانی از قم را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم جایزه ادب و هنر انتخاب کردند.

به گفته وی،بنابر انتخاب هیات داوران، ربابه فاضل، نصیر بشیری و ریحانه فرازنده از تهران به عنوان برگزیدگان بخش پوستر رتبه‌های اول تا سوم جایزه محتشم را دریافت کردند.

در بخش عکس نیز اعظم نجفی از شاهرود، حامد نیستانی از بجنورد، ، محمد پازوکی از شیراز، سجاد دادپور از تبریز، سعیده امیری از گرگان، علی کیارش از همدان، محمود رضا مرادی مهرآبادی از شیراز، فیروزه قاسمیان از اصفهان، امیر بهروزی از رشت و جواد پرست از گناباد از سوی هیات داوران معرفی و تقدیر شدند.

در بخش آواها و نواها که برای اولین بار به سومین دوره جایزه محتشم اضافه شد، گروه ارکستر بادی آوای مهر، گروه مثنوی عشق نامه و گروه قاصدک جایزه محتشم را به خانه بردند.

سومین دوره جایزه ادب و هنر محتشم عصر دیروز سه‌شنبه ١٧ آذرماه در برج میلاد با اعلام برگزیدگان خود در بخش های مختلف به کار خود پایان داد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.