هنوز ابلاغیه‌ای مبنی بر آزاد سازی قیمت بلیت هواپیمایی صادر نشده است اما برخی شرکت‌ها پیش از موعد مقرر دست به کارشده‌اند.

عبدالهی**تکرار سناریو افزایش قیمت بلیت‌های هواییبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق مصوبه شورای عالی هواپیمایی، آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما پس از تأیید قیمت‌های ارائه شده توسط شرکت‌های هواپیمایی انجام خواهد شد اما گویا این شرکت‌ها پیش از موعد مقرر دست به کار شده و قیمت ها را طبق میل و انصافشان تغییر داده‌اند.

بر اساس تماس‌های خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با شرکت‌های هواپیمایی قیمت بلیت تهران – مشهد از 70 هزار تومان تا 400 هزار تومان متغیر است و همچنین برخی آژانس‌ها مبلغ 900 هزار تومان تعیین کرده است.
 
همچنین این گزارش می‌افزاید؛ قیمت‌های متنوعی نیز برای تهران – کیش عنوان شده است و فروشندگان دلیل خود را زمان‌های متفاوت پرواز عنوان کرده‌اند.

طبق تماس‌های خبرنگار ما با روابط عمومی یکی از شرکت‌های هواپیمایی مشخص شد که هنوز تغییر قیمتی صورت نگرفته و قیمت‌ها با همان ثبات قبلی پیش می‌روند.

اما نکته مهم این است که چرا این دلالان بی مهابا می‌توانند قیمت‌های متنوعی ارائه دهند در حالی که هنوز ابلاغیه‌ای صورت نگرفته و چرا باید تنها متضرر این میدان مصرف کنندگان باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصادی ، هواپیمایی ، بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار