مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از اجرای طرح حج فقرا در استان زنجان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛ مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه طرح حج فقرا با همکاری و مشارکت مالی خیرین اجرا می‌شود گفت: هدف از اجرای طرح حج فقرا تقویت روحیه معنوی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت است.

صراطی افزود:درقالب طرح مذکور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام می‌شوند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: در طرح حج فقرا خیرین و نیکوکاران با قبول هزینه اعزام یک یا چند مددجو به سفرهای زیارتی (مشهد مقدس، قم و جمکران) کمیته امداد را در اجرای این طرح یاری می‌کنند.

صراطی در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت اجرای طرح حج فقرا در استان زنجان و میزان مشارکت خیرین در این طرح اضافه کرد: امسال نیز 110 نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان به همین مناسبت، شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه از مجموع تعداد اعلام شده 30 مددجو از خدابنده، 40 نفر از خرم‌دره و 40 نفر از ماهنشان به اردوی مشهد مقدس در قالب حج فقرا اعزام می‌شوند، تصریح کرد: بخشی از هزینه این اردوها توسط خیرین تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته نیز 80 نفر از مددجویان به اردوی زیارتی قم و جمکران اعزام شدند، گفت: این تعداد مددجو شامل زنان سرپرست خانوار بودند که در قالب اردوی سه روزه به حرم حضرت معصومه (س) اعزام شدند.

این مسوول با اشاره به اعزام 42 نفر از مددجویان این نهاد به کربلای معلی افزود: مددجویان اعزامی به این سفر معنوی شامل جمعی از نخبگان، کارآفرینان و ... هستند.

وی خاطر نشان کرد: هزینه های مربوط به سفر مددجویان اعزامی به کربلا از محل سفر اخیر رییس کمیته امداد کشور به زنجان تامین شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اجرا ، طرح ، فقرا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.