مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با توجه به وجود 470 هزار مشترک گاز در سطح استان احتمال افت مجدد فشار گاز در پی رسیدن توده‌های جدید سرما به استان و افزایش مصرف وجود دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با توجه به وجود 470 هزار مشترک گاز در سطح استان احتمال افت مجدد فشار گاز در پی رسیدن توده‌های جدید سرما به استان و افزایش مصرف وجود خوهد داشت.

حمید فانی گفت: هر جایگاه  CNG نیاز به یک حجم فشار ورودی مشخص دارد و زمانی که در پی افت فشار گاز این حجم ورودی نباشد، خودبخود گاز جایگاه قطع می‌شود. شرکت گاز هیچ جایگاه CNG را در سطح استان قطع نکرده اما بطور خودبخودی گاز برخی جایگاه‌ها در سطح شهر کرمانشاه قطع شده است.

وی گفت: در حال حاضر نیز در پی افت فشار گاز، گاز سه تا چهار جایگاه CNG که در انتهای خطوط گازرسانی شهر کرمانشاه هستند، خودبخود قطع شده است.

وی گفت: این مشکل در زمینه گاز برخی شهرستانهای استان از جمله شهرستان پاوه نیز وجود دارد که از آنجا که در انتهای مسیر گازرسانی هستند، با افت فشار گاز آنها قطع می‌شود.

وی گفت: دو روز گذشته گاز شهرستان پاوه به دلیل چنین مشکلی به مدت چند ساعت به طور کامل قطع شد که با انجام برخی اقدامات فنی و کاهش گاز مصرفی برخی صنایع توانستیم مجددا گاز این شهرستان را برقرار کنیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.