تجمع لبیک یا رسول‌الله(ص) در 676 امامزاده برگزار می‌شود

تجمع بزرگ لبیک یا رسول‌الله همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام در 676 امامزاده و بقعه متبرکه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

تجمع لبیک یا رسول‌الله(ص) در 676 امامزاده برگزار می‌شود
به گزارش  حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر اظهار داشت: در این مراسم که روز پنجشنبه 28 صفر بعد از نماز مغرب و عشا در 676 بقعه و امامزاده در سراسر کشور برگزار خواهد شد مردم ولایتمدار، هیئات مذهبی و دوستداران اهل بیت(علیهم السلام) به سوگواری و عزاداری خواهند پرداخت.

وی گفت: در این مراسم ائمه جمعه استان و شهرستان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در مناقب خاندان آل محمد (ص) به سخنرانی و مداحی خواهند پرداخت.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این راستا در روز 28 صفر در 650 بقعه مراسم زیارت از راه دور حضرت رسول (ص) و محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد. همچنین در راستای بزرگداشت هفته وقف «ایستگاه همه واقف باشیم» در 416 بقعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین شرفخانی تأکید کرد: در بیش از 361 بقعه در سراسر کشور خیمه معرفت برپا خواهد شد و علاوه بر آن نماز جماعت زینت بخش این مراسم معنوی خواهد بود.

معاون فرهنگ و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به حضور دسته‌های عزاداری در تجمع بزرگ لبیک یا رسول‌الله تصریح کرد: مراسم عطر افشانی، غبار‌روبی و دعای کمیل نیز همزمان با روز 28 صفر در سراسر کشور برگزار خواهد شد.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/

برچسب ها: هفته ، خبری ، وقف ، شرفخانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار