مدير ساخت و توسعه راه هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي گفت: از ابتداي سال 93 بيش از 370 كيلومتر از راه هاي روستايي استان آسفالت شدند و 290 كيلومتر راه روستايي هم احداث شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد پارسا با اشاره به خدمت رسانی پیمانکاران در این راه، گفت: در 6 ماهه نخست امسال بيش از 127 كيلومتر راه روستايي احداث شده، در حالي كه كل راه هاي احداث شده در سال 93، 162 كيلومتر بوده است.

پارسا تصریح کرد: با انجام عمليات آسفالت محورهاي روستايي استان، بيش از 95 درصد روستاهاي بالاي 100 خانوار و بيش از 93 درصد روستاهاي با جمعيت بالاي 50 خانوار و 91 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار،  از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

وي گفت: از مجموع 6 هزار و 136 تن قير به كار رفته در اين عمليات در سال 94، 53 درصد اين ميزان قير رايگان، 28 درصد قير تهاتري و 19 درصد نيز قير مشاركتي بوده است.

مدير ساخت و توسعه راه هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، ميزان مطالبات پيمانكاران و مشاوران راه روستايي را 186 هزار ميليون ريال اعلام كرد و افزود: سهولت تردد روستائيان در محور هاي روستايي نتيجه تلاش شبانه روزي اين تلاشگران حوزه راه است كه با وجود مشكلات زياد، به فعاليت و خدمت رسانی به مردم این راه را ادامه دادند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.