امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان گفت: امروز آنچه که در جهان اسلام میگذرد و همه به جان همدیگر افتاده اند ، باعث پراکندگی و دو دستگی و علت به وجود آمدن داعش است



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در این همایش امام جمعه ریگان گفت :در شهرستان ریگان اتحاد وانسجام خاصی در بین برادران اهل تسنن وتشیع وجود دارد که در کنار یکدیگر با صمیمیت زندگی می نمایند .

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی اظهار داشت این صمیمیت واتحادی که در بین برادران اهل تسنن وتشیع وجود دارد ازدواج های فامیلی برادران اهل تسنن وتشیع با یکدیگر را در پی داشته است .

وی افزود: برادران اهل تسنن در کنار برادران اهل تشیع در مراسمات ملی ومذهبی شرکت می نمایند وبا همدلی وهمزبانی در سال دولت وملت همدلی وهمزبانی برادرانه در کنار یکدیگر زندگی می نمایند .

امام جمعه ریگان تصریح کرد هدف غرب از به وجود آوردن داعش از بین بردن اسلام بود،آنهایی که داعش را به وجود آورده اند امروز داعش به جان خود آنها افتاده است.

رنجبر ماهانی افزود: دشمن همواره روی قشر محصل ،بیدار و آگاه سرمایه‌ گذاری کرده است،یکی از راه های نفوذ دشمن دانشگاه است.

وی افزود: مراسم ۱۶ آذرماه امسال در برخی استان ها خوب مدیریت نشد و بعضی از اشخاصی که همدست بودند با فتنه گران ۸۸ به عنوان سخنران در دانشگاه ها دعوت شدند.

امام جمعه ریگان گفت: ریگان خاکریز نفوذ دشمن است، و در این راستا به مسئولین طوایف و مردم عرض می کنم که خط مقدم و خاکریز استان شهرستان ریگان است،یعنی اگر دشمن بخواهد نفوذ کند و فتنه ایجاد کند از شهرستان ریگان وارد استان خواهد شد

امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان نیز در این همایش اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، یکی از چیزهایی که دشمنان اسلام در درون امت اسلامی دنبال می کنند ایجاد اختلاف است که باید جلوی آن را گرفت.

امام جمعه اهل سنت ریگان خاطر نشان کرد:وحدتی که امروز در بین برادران اهل تشیع و تسنن شهرستان ریگان وجود دارد این وحدت الگو و نمونه است برای جاهای دیگرما باید بیشتر تلاش کنیم که این وحدت پایدار تر شود

وی به نامگذاری سال دولت و ملت همدلی و همزبانی از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: شیعه و سنی باید همدل و همزبان باشد.

مولوی محمد اسلام ملازهی با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم،افزود: در انتخابات وظیفه ما حفظ وحدت و آرامش است،رقابت سالم باید در بین نامزد ها وجود داشته باشد مردم باید نماینده ای را انتخاب کنند که دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی و خیر خواه این ملت و مردم باشد و برای مردم کار کند

در پایان این همایش ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان با اهدا لوح تقدیر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی و مولوی محمد اسلام ملازهی تشکر کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: پراکندگی ، داعش ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.