فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از دستگيري يك سارق سابقه دار قطعات خودرو خبر داد و گفت: متهم پس از سرقت با هوشياري ماموران شناسائي و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور گفت:شب گذشته ماموران گشت كلانتري حين گشت زني به فردي كه با در دست داشتن يك دستگاه ضبط پخش و دو دستگاه باند ضبط بود مشكوك و به دستور ايست صادر مي كنند.

وي افزود: متهم با مشاهده پليس از محل متواري كه با تلاش ماموران نامبرده به نام "م.الف" 22 ساله دستگير و جهت بررسي بيشتر به كلانتري دلالت مي گردد كه در بازجويي اوليه به سرقتي بودن يك دستگاه ضبط پخش و دو دستگاه باند ضبط اعتراف مي كند.

اين مقام مسئول گفت:در بررسي هاي صورت گرفته متهم سابقه دار به دو فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف كه در بازرسي از منزلش ، يك دستگاه دينام برق خودرو، يك عدد باطري خودرو ، دو عدد جك و آچار چرخ ، يك دستگاه دياگ كامل رادياتور و فن ، چهار دستگاه باند و بلندگو، يك دستگاه ضبط و پخش بدون پنل ، كارت مشخصات و بيمه نامه يك دستگاه خودرو كشف و ضبط گرديد.

خاني پور به ادامه تحقيقات از اين متهم اشاره و به شهروندان توصيه كرد: خودروهاي خود را به سيستم ايمني مجهز کرده و از نگهداري اشياء و اموال قيمتي ، وجه نقد ، در خودروها خودداري کنند و هر گونه تردد مشکوک در اطراف خودروها را بلافاصله به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: سارق ، قطعات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.