در هفته وقف 39 خیمه معرفت در جوار بقاع متبرکه برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری تصریح کرد: همزمان 28 صفر سالروز رحلت رسول مکرم اسلام (ص) ویژه برنامه‌ای با عنوان "لبیک یا رسول ا..." در 97 بقعه متبرکه استان اصفهان برگزار می‌شود. 

وی ابراز کرد: همچنین در جوار 116 بقعه متبرکه استان اصفهان، زیارت از راه دور پیامبر اکرم (ص) با عنوان "ازبعید" قرائت می‌شود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در ادامه افزود: همزمان با فرا رسیدن هفته وقف نیز 39 خیمه معرفت در جوار بقاع متبرکه استان اصفهان برپا می‌شود که در آن‌ها غرفه‌هایی همچون غرفه ویژه کودک و نوجوان، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، مشاوره خانواده و دیگر برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا می‌شود. 

امیری با بیان اینکه در هفته وقف همچنین 48 ایستگاه "همه واقف باشیم" با هدف و رویکرد ترویج و ترغیب مردم مومن و ولایتمدار به ایجاد وقف در جوار بقاع متبرکه برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این ایام در راستای اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی و مذهبی نیز از 116 مُبلّغ بومی و اعزامی در جوار بقاع متبرکه استفاده می‌شود. 

وی اظهار کرد: در راستای اجرا و تامینهزینه‌های این مراسم علاوه بر مشارکت‌های خیّرین، از ظرفیت‌های موقوفات غیر متصرفی مرتبط با موضوع و اجرای نیات غیر مقید در امامزادگان مجری طرح نیز استفاده شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.