رییس اداره پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آمادگی پزشکان خانواده استان فارس برای مهار بیماری آنفولانزا در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر "کرم توانی گفت: با اعلام ابتلای برخی هموطنان به بیماری آنفولانزا در کشور، دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کمک پزشکان خانواده، توانسته است تا این بیماری را در استان فارس با سرعت بیشتری مهار کند.

او ادامه داد: اداره پزشک خانواده استان فارس، محتوای آموزشی ویژه این نوع جدید آنفولانزا را در اختیار پزشکان خانواده قرار داده و اطلاع رسانی های لازم هم به کمک پیامک به پزشکان خانواده، صورت گرفته و آمادگی های لازم در این زمینه ایجاد شده است.

رییس اداره پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز، افزود: چنانچه بیماری با علایم آنفو لانزا به پزشکان خانواده مراجعه کند، به کمک آن ها، زمینه مراجعه سریع به بیمارستان ها و تسریع در خدمت رسانی به افراد فراهم شده است.

این مقام مسوول در برنامه پزشک خانواده شهری فارس، گفت: در این فرآیند آمادگی، لزوم توجه و رسیدگی به سلامت خانواده افراد مشکوک به بیماری هم پیش بینی شده و پزشکان خانواده در این زمینه اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی توصیه کرد: مردم استان فارس، در صورت داشتن هر گونه نشانه های این بیماری که مشابه بیماری سرماخوردگی است، به پزشک خانواده خود مراجعه کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.