مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد گفت: با افزایش موج سرما و یخبندان میزان مصرف گاز طبیعی در این استان در 24 ساعت گذشته با افزایش 13 درصدی به حدود دو میلیون و 400 هزار مترمکعب رسید.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج، هوشنگ صیدالی اظهار کرد: میزان مصرف گاز طبیعی در استان روزانه حدود دو میلیون متر مکعب است.

وی بیان کرد: این میزان مصرف در 24 ساعت گذشته در استان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 300 هزار متر مکعب افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به افت محسوس فشار گاز که شب گذشته در یاسوج نیز به حداکثر میزان خود حدود 20 psi (پمپ در اینچ مربع) رسید به مشترکان هشدار داد که در مصرف گاز نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

صیدالی تصریح کرد: در صورت ادامه این روند و میزان مصرف بیش از حد مشترکان، علاوه بر قطع گاز جایگاه های سی ان جی اقدام به قطع گاز طبیعی در برخی نواحی صنعتی و حتی خانه ها خواهیم کرد.

وی تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان را حدود 150 هزار مشترک دانست و گفت: بیش از 32 درصد مشترکان گاز طبیعی در سطح روستاها هستند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد افزود: تاکنون حدود 460 روستای بالای 20 خانوار این استان از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی میزان بهره مندی شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی را نیز حدود 98 درصد اعلام کرد و افزود: با بهره مند شدن شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی از این نعمت پرونده گازرسانی به شهرهای کهگیلویه وبویراحمد بسته خواهد شد.

وی افزود: فاز نخست طرح گاز رسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی به طول 8.5کیلومتر و اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال در حال اجرا است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: سرما ، یخبندان ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.