مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر 160 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و افتتاح طرح شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای سی سخت و چرام نیاز است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج،علی لدنی نژاد اظهار کرد: هم اکنون پنج طرح فاضلاب در شهرهای مختلف یاسوج، دوگنبدان، دهدشت، چرام و سی سخت با اعتباری بیش از 280 میلیارد ریال در دست اجراست.

وی میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها را 20 تا 84 درصد ذکر کرد.

لدنی نژاد ابراز کرد: ساخت تصفیه خانه چرام و سی سخت به 160 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که سال 95 در دستور کاری این اداره کل است.

وی اضافه کرد: 150 میلیار ریال امسال اعتبار برای تکمیل طرح فاضلاب شهر دوگنبدان اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز نخست تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان با هزینه بیش از 280 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

لدنی نژاد با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان در سال 82 آغاز شد تصریح کرد: این طرح پس از هشت سال نیمه فعال بودن در سال 92 شتاب بخشی شد.

وی اظهار داشت: ظرفیت فاز نخست پیش تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان 25 هزار مترمکعب در شبانه روز است.

لدنی نژاد گفت: در این طرح 45 کیلومتر شبکه فاضلاب به قطر 200 تا 600 میلی متر و هفت و شش دهم کیلومتر خط انتقال با قطر 700 تا 800 میلی متری اجرا شده است.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح شش هزار نفر از جمعیت شهر دوگنبدان از خدمات سیستم بهداشتی فاضلاب بهره مند خواهند شد.

وی گفت: برای این طرح خط انتقال به طول هفت کیلومتر، شبکه اصلی به طول 21 کیلومتر و شبکه فرعی به طول 83 کیلومتر طراحی شده است.

لدنی نژاد افزود: دبی متوسط فاضلاب را 246 لیتر در ثانیه و دبی حداکثر این طرح را 600 لیتر در ثانیه ذکر کرد.

وی با اشاره به تکمیل این طرح ها در ارتقای بهداشت و سلامت مردم اظهار کرد: شتاب بخشی به اجرای تصفیه خانه شهر های کهگیلویه و بویراحمد از دستاوردهای دولت یازدهم در استان است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: فاضلاب ، اعتبار ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.