رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گفت: 23 آذر ماه امسال از 8 صادر کننده نمونه و برتر استان تقدیر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، یحیی نیکدل افزود : در این مراسم از 8 صادرکننده برگزیده سال 94 توسط مقامات کشوری و استانی تجلیل می شود.

وی با اشاره به معیارها و ملاک‌های انتخاب صادرکنندگان نمونه،اظهار داشت : کسب درآمد ارزی حاصل از صادرات در سال گذشته و رشد ارزش صادرات در چند سال اخیر ،دارا بودن واحد درجه‌بندی فرآوری و بسته‌بندی، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و عضویت در تشکل‌های صادراتی را از ملاک‌های ارزیابی وانتخاب صادرکنندگان نمونه عنوان کرد.

وی گستردگی بازارهای هدف در سال گذشته،حفظ و ماندگاری در بازار در سال‌های اخیر و همچنین نفوذ در بازارهای جدید، نحوه و میزان تبلیغات ، حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و هیئت‌های تجاری، انجام تبلیغات مؤثر در خارج از کشور و کشورهای هدف و داشتن نمایندگی در این کشورها را از دیگر ملاک‌های انتخاب صادرکننده نمونه استان برشمرد.

وی خاطر نشان کرد : همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان در روز دوشنبه 23 آذرماه در محل سالن همایش های سرپرستی بانک ملی استان با حضور مقامات بلندپایه استانی و مشاور وزیر صنعت ،معدن تجارت و معاون کمک های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران راس ساعت 9صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.