لیست پیشنهادی مجید جلالی برای تقویت سایپا در نیم فصل شامل یک مدافع چپ، یک مدافع میانی و یک مهاجم می‌باشد.

گزینه‌های جلالی در سه پست مختلفبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال سایپا تهران پس از شکست 4-2 روز گذشته مقابل ذوب‌آهن در دیداری دوستانه و بازگشت از اصفهان صبح امروز در ورزشگاه ایران تایر به مدت 20 دقیقه دویدند و با توجه به این که زمین چمن این ورزشگاه پوشیده از برف بود با رفتن به استخر و سونا به ریکاوری پرداختند.

تمرینات نارنجی‌پوشان پایتخت با غیبت مهدی ترابی و ماهان رحمانی در روزهای آخر ماه صفر نیز برای تقابل با استقلال اهواز پیگیری می‌شود.

سایپا در این مصاف مصدوم و محرومی ندارد و مجید جلالی برای تکمیل فهرست نفرات تیم خود منتظر بازگشت ملی‌پوشان امید از اردوی ترکیه است.

*نفرات مد نظر جلالی در چه پست‌هایی بازی می‌کنند

مجید جلالی پس از دیدار با ذوب‌آهن لیست نفرات مد نظر خود برای تقویت سایپا را در اختیار باشگاه قرار داد.

به نظر می‌رسد سرمربی خودروسازان خواهان جذب بازیکن در سه پست مدافع میانی، مدافع چپ و  مهاجم است و مسئولان باشگاه سایپا با توجه به این برنامه در روزهای آتی مذاکرات خود را با گزینه‌های مدنظر جلالی آغاز می‌کنند.

اشتباه عجیب یکی از رسانه‌ها در قبال وحید محمدزاده  مدافع تیم فوتبال سایپا تهران از سوی یکی از رسانه‌ها به عنوان خشن‌ترین بازیکن لیگ پانزدهم تا پایان هفته سیزدهم این رقابت‌ها معرفی شده است و این بازیکن را دارای 2 کارت قرمز و چهار کارت زرد معرفی کرده‌اند اما وحید محمدزاده در دیدار مقابل استقلال خوزستان و صبای قم 2 بار از زمین اخراج شده و تنها 2 کارت قرمز دریافت کرده است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار