مهدی مجیدی به‌ مدت چهار سال به سمت رئیس هیئت اسکیت همدان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان در مجمع عمومی هیئت اسکیت همدان برای انتخاب رئیس هیئت استان که امروز سه شنبه در سالن اجتماعات ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، مهدی مجیدی با کسب 15 رای به‌مدت چهار سال سکان هیئت اسکیت همدان را عهده‌دار شد.

در این مجمع انتخاباتی که رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، ضمیری کامل معاونت توسعه امور ورزش و جوانان استان و اعضاء مجمع حضور داشتند، مهندس مجیدیبا کسب 15 رای از 15 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت اسکیت همدان انتخاب شد.

در این مجمع مهندس مجیدی به‌عنوان تنها کاندیدای هیئت اسکیت همدان حضور داشت.

مدیرکل ورزش وجوانان استان در این نشست گفت: اسکیت یکی از رشته‌هایی است که در چند سال اخیر و به سرعت در بین کودکان و نوجوانان جای خود را باز کرده به طوری که دختران و پسران در پارک‌ها و اماکن تفریحی کفش اسکیت به پا می‌کنند و مشغول این رشته ورزشی می‎شوند.

وی اظهار کرد: در همدان به لحاظ ساخت خانه اسکیت، تابستان امسال تعداد زیادی از دختران و پسران علاقه‌مند به این رشته جذب این رشته ورزشی شدند و آموزش‌های اولیه آن را فرا گرفتند.

منعم خاطر نشان کرد: استان همدان به لحاظ امکانات در شرایط مطلوبی است و می توان با این امکانات با همدلی و هم زبانی حرکتی شتابان و روبه جلو داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

 
برچسب ها: اسکیت ، همدان ، مجیدی ، هیئت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.