فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم"، جلب رضايت مردم و رعايت حقوق شهروندي را اساس ماموريت هاي نيروي انتظامي دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ «عبدالعظیم انصاری» در کلاس آگاه سازی کارکنان که در راستای برنامه‌های قرارگاه جهادی تربیت و آموزش برگزار شد، آموزش کارکنان را از جمله عوامل موفقیت در ماموریت‌های پلیسی دانست و اظهار کرد: موفقیت کلیه سازمان‌ها از جمله نیروی انتظامی با آموزش مستمر و ارتقاء سطح علمی نیروی انسانی آن گره خورده است، از این رو باید در این راستا برنامه ریزی کرد و توجه به این موضوع را در اولویت امور قرار داد. 

وی با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعان به مراکز انتظامی بخصوص یگان‌های اجرایی به عنوان سر انگشتان نیروی انتظامی، افزود: جلب رضایت مردم و رعایت حقوق شهروندی، اساس ماموریت‌های نیروی انتظامی است. 

فرمانده انتظامی شهرستان «جهرم»، نقش نظم و انضباط را در میزان موفقیت افراد بسیار موثر و کلیدی دانست و گفت: انسان منظم و منضبط، برنامه ریزی بهتری خواهد داشت و پیشرفت کار خود را احساس می‌کند و این‌‌ همان آینده نگری و دور اندیشی است. 

سرهنگ «انصاری» با تاکید بر خود مراقبتی و خود کنترلی کارکنان، تصریح کرد: با توجه به بستر‌ها و نوع مأموریت‌های نیروی انتظامی، کوچک‌ترین غفلت زمینه شکست حفاظتی را فراهم می‌کند که این جز با نظارت و اهتمام جدی مدیران و کارکنان بر رعایت قوانین و مقررات از بین می‌رود. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.