رئیس مرکز مدیریت راه های کهگیلویه وبویراحمد گفت: رانندگان و تمام کاربران برای دریافت آخرین وضعیت جاده های این استان می توانند با سامانه گویای 141 ارتباط برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سپهدار آسابه  افزود: سامانه 141 قابلیت ارائه آخرین وضعیت ترافیکی، محدودیت های ترافیکی و مسافت بین راه های مواصلاتی ومطلوبترین مسیر ارتباطی را دارد.
به گفته وی ، کاربران جاده ای می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد کیفیت و سطح سرویس دهی خدمات جاده ای نیز به این سامانه ارسال کنند.

وی اظهارکرد: رانندگان و تمام کاربران جاده ای قبل از آغاز هر سفر بهتر است از شرایط ترافیکی و جوی سفر با توجه به اقلیم خاص وغیره قابل پیش بینی آگاه شوند.

آسابه تصریح کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی، تسهیل ترافیک سفرهای برون شهری، کاهش زمان و هزینه های سفر، سامانه تلفن گویای 141 وسامانه پیامکی07433334420 مرکز مدیریت راهها آماده ارایه خدمات به همشریان است.

وی عنوان کرد: این سامانه حاوی اطلاعاتی جامع و به روز از وضعیت راههای کشور نیز است .

آسابه شناسایی و مدیریت عملیاتی رفع وقایع جاده ای، سازماندهی کارگاههای جاده ای و هدایت مطلوب ترافیک در اطراف کارگاهها، مدیریت گشتهای راهداری، اطلاع رسانی وقایع به کاربران جاده ای در رفع رخدادها و وقایع جاده ای و بهره برداری از سامانه های هوشمند حمل و نقل را از عمده فعالیت های مرکز مدیریت راهها عنوان کرد.

طول راه های اصلی ، فرعی و روستایی در کهگیلویه وبویراحمد به ترتیب 504 ، 990 و چهارهزار و 600کیلومتر است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: وضعیت ، راه ، مواصلاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.