مسابقات لیگ دسته اول فوتسال ایران پس از کش و قوس و بی نظمی های فراوان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال ایران عصر امروز پس از چندماه تاخیر کلید خورد و هفت دیدار از هفته اول این رقابتها برگزار شد.
 
این مسابقات ابتدا قرار بود در مهرماه برگزار شود و مسئولان سازمان لیگ تاکید داشتند حتی با حضور ۶ تیم هم مسابقات را برگزار می کنند. در این بین برخی تیم ها نظیر رسالت کرمان، شهرداری ساوه، دانشگاه ازاد، پاژ مشهد و … فعالیت و تمرینات خود را آغاز کردند اما در قرار بعدی و در جلسه قرعه کشی اواخر مهرماه و سپس آبان زمان آغاز نامیده شد و مقرر گردید با دو تیم افزایش، مسابقات این فصل ۱۶ تیمی شود.
 
کمیته فوتسالی ها که سخت مشغول تکمیل و راه اندازی ساختمان جدید هستند در این بین به فکر کس درآمد از لیگ دسته اول بودند و چهار سهمیه به این لیگ اضافه کردند بدون در نظر گرفتن شرایط مالی و توانایی تیم ها در تیم داری. در این بین سن ایچ ساوه که به فکر خرید امتیاز تیم هایی مانند یزد بود، با قیمت کمتر از خود فدراسیون سهمیه خرید و وارد مسابقات شد اما تیم یزد که در صدد فروش امتیازش بود بدون توفیق و کسب درامد امتیازش را از دست داد. این کش و قوس ها و حرف و حدیث بر سر زمان اغاز و تعداد تیم های شرکت کننده منتهی به همان ۱۶ تیم شد اما دو ماه تاخیر در شروع مسابقات به بسیاری از تیم های اماده ضربه زد اما در عوض! درامدی میلیونی به حساب کمیته فوتسال اندوخته شد…
 
بحث دیگری که در آغاز این فصل از لیگ دسته اول ذوقمان را کور کرد جابجایی نامشخص تیم ها در دو گروه بود که امیدواریم بی غرض و با نیت خیر باشد چرا که قرعه تیم ها در سرنوشت تیم های صعود کننده تاثیر گذار خواهد بود. یکی از جالب ترین انواع هرج  و مرج در لیگ کنار گذاشتن ۴ تیم در شب قبل از مسابقات است ان هم در حالی که نماینده یزد ادعا می کند سه ماه است که اعلام کرده اند توانایی تیم داری ندارند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهاییام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار