تیم آلومینیوم هرمزگان در هفته هجدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم نساجی مازندران با تساوی بدون گل متوقف شد تا سریال ناکامی های متوالی این تیم به قسمت دوازدهم برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، شاگردان عباس سرخاب در حالی عصر امروز در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس مقابل تیم نساجی مازندران با تساوی بدون گل متوقف شدند که تیم میهمان از دقیقه ۳۶ و به دلیل اخراج یکی از بازیکنانش( میثم تیموری) ۱۰ نفره بازی کرد.

با ثبت این نتیجه آبی پوشان هرمزگانی پس از گذشت ۷۷ روز از آخرین پیروزی خود در لیگ دسته اول باز هم در حسرت کسب پیروزی باقی ماندند.

شاگردان سرخاب از روز ۲۵ شهریور و برتری ۲ بر صفر مقابل فولاد یزد در هفته ششم، موفق به چشیدن طعم پیروزی نشده اند.

این تیم در ۱۲ بازی گذشته ۹ مساوی و ۳ باخت کسب کرده است.

تیم آلومینیوم با کسب یک امتیاز مسابقه امروز ۱۹ امتیازی شد و در همان مکان چهاردهم جدول رده بندی باقی ماند.

اضافه می شود که تیم آلومینیوم هرمزگان از ابتدای فصل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و شاید یکی از دلایل اصلی کسب نتایج ضعیف این تیم پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادرفنی باشد.

مشکلاتی که البته باعث شد تا داود حقدوست سرمربی سابق تیم آلومینیوم پس از پایان رقابتهای هفته دهم از سمت خود کناره گیری کند و عباس سرخاب سکاندار جدید این تیم شود.

تیم آلومینیوم در ۸ مسابقه گذشته و با هدایت سرخاب صاحب۲ باخت و ۸ مساوی شده است.

این در حالیست که آبی پوشان در ۱۰ بازی ابتدایی و با هدایت داود حقدوست ۳ برد،۳ باخت و ۴ مساوی کسب کرده بودند.

حال باید منتظر ماند و دید واکنش مدیران باشگاه آلومینیوم به نتایج ضعیف این تیم چه خواهد بود؟ آیا عباس سرخاب هم سرنوشتی مشابه داود حقدوست پیدا خواهد کرد یا خیر؟!

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.