کار‌شناس سمعی- بصری و امور هنری همدان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن 16 آذر ماه روز دانشجو و برای اولین بارآهنگ دانشجوی ایرانی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس چشمه قصابانی گفت: آهنگ «دانشجوی ایرانی » با محوریت جایگاه علم دانش در زندگی انسان، ایجاد انگیزه و روحیه در علم آموزی، تقویت خود باوری در مبارزه با پلیدی ها و توجه به روحیه دینی و مذهبی در عصر انتظار تهیه و تنظیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شعر این اثر سعی شده که مضامین و ارزش های علمی دستاوردهای فرهنگی، روحیه اسلامی ایرانی با بهره گیری از فرهنگ انتظار پیاده و با تلفیق هنر موسیقی در سبکی تازه به خوبی و روشنی انعکاس یابد.

چشمه قصابانی گفت: از نقاط برجسته این اثر این است که تمام مراحل آمادسازی، ساخت و تنظیم آن توسط کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان صورت گرفته و خوانند این آهنگ «امیر رضا سماواتی» از دانشجویان این واحد دانشگاهی و سرودن شعر این اثر نیز از عباس چشمه قصابانی عهده داشته است .

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه تاکنون توانسته آثار دیگری نیز به نام‌های «مردان هگمتانه» با موضوع ایران و شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، «پلاک‌های خدایی» با موضوع شهدای گمنام دانشگاه، «سرزمین فرهیختگان» درباره دستاوردهای بزرگ علمی دانشمندان جوان میهن اسلامی، تولید کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.