مدیرعامل باشگاه استقلال از نحوه انتخاب رییس آکادمی باشگاه و جذب بازیکنان جدید در نیم فصل با توجه به لیست پرویز مظلومی سخن گفت.

افشارزاده: هیات مدیره استقلال، انتخاب رییس آکادمی را بررسی می‌کند/ منتظر لیست مظلومی هستیم
بهرام افشارزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص  جلسه امروز هیات مدیره استقلال گفت: به طور کلی در جلسه امروز در مورد مسائل مختلفی با اعضای هیات مدیره به بحث و تبادل نظر پرداختیم یکی از مسائل مطرح شده مربوط به بررسی صورت‌های مالی امضا شده برای مجمع باشگاه بود که این امر صورت گرفت.

همچنین بررسی برنامه‌های مالی باشگاه برای پایان نیم فصل و تقویت بزرگسالان باشگاه از دیگر مواردی بود که در دستور کار جلسه امروز قرار گرفت.

افشارزاده ادامه داد: بررسی وضعیت آکادمی جهت نهادینه‌سازی ودر نظر گرفتن شرایط ویژه برای آکادمی جزو مسائلی بود که در مورد آن به بحث و تبادل نظر پرداختیم و قرار شد برای انتخاب ریاست آکادمی هر یک از اعضای هیات مدیره  یک نفر را در جلسه آینده هیات مدیره معرفی تا از این رو افراد مورد نظر برنامه‌های خود را ارائه دهند تا بعد از آن نسبت به انتخاب رییس آکادمی و اعضای کادر هیات مدیره آکادمی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: همچنین مقرر شد لیست ورودی و خروجی بازیکنان برای نیم فصل دوم توسط مظلومی به باشگاه ارائه شود تا نسبت به انتخاب بازیکنان اقدامات لازم صورت بگیرد.

افشارزاده همچنین در خصوص صادق‌پور که در گذشته مدیریت آکادمی را بر عهده داشت افزود: در جلسه امروز تشکر و قدردانی از صادق‌پور مدیریت قبلی آکادمی انجام شد و جا دارد تشکر ویژه‌ای از وی بابت همکاری و هماهنگی لازم با مجموعه باشگاه را داشت باشم به طور کلی صادق‌پور توانست با نتایج بسیار خوب تیم‌های پایه عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در خصوص شکایت غلام‌نژاد و جمشیدیان بازیکنان سابق استقلال به کمیته انضباطی و محکوم شدن باشگاه استقلال به پرداخت جریمه یک میلیارد و صد میلیون تومان گفت: به طور کلی در خصوص بدهی‌های باشگاه به بازیکنان قرار شد در اسرع وقت از تک‌تک بازیکنان دعوت  کنیم تا صحبت‌های لازم را با آن‌ها انجام دهیم و در نظر داریم نسبت به ادعای بازیکنانی که از باشگاه طلب دارند چه در کمیته انضباطی و یا خارج از کمیته انضباطی پیگیری‌های لازم صورت بگیرد و اقدامی مناسب را در دستور کار قرار دهیم تا مطالبات تمامی بازیکنان پرداخت  شود.با حضور کفاشیان و تاج در مورد طلب کاران استقلال تصمیم گیری می کنیم.

افشارزاده در مورد اینکه بازیکن خارجی در نیم فصل جذب استقلال می شود یا نه گفت:فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد.البته باید ببینیم مظلومی چه پیشنهادی خواهد داد و سعی می کنیم بازیکن ایرانی جذب کنیم.


وی در مورد ممنوع الخروج شدن تقی پور و اینکه او به وی برای حل مشکلش مراجعه کرده یا نه گفت:او به من مراجعه نکرده اما اگر مراجعه کند حتما به کارش رسیدگی می کنیم.


افشارزاده همچنین در مورد اینکه چه کسی کار نقل‌و‌انتقالات نیم فصل را انجام خواهد داد گفت: در ابتدا جا دارد از زحمات جویباری و امیری برای انجام نقل‌و‌انتقالات در اول فصل تشکر کنیم. در جلسه امروز بنا شد برای انتخاب و گزینش بازیکنان جدید در نیم فصل دوم همچنان از حضور جویباری و امیری استفاده کنیم. بنابراین با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در نقل‌و‌انتقالات نیم فصل دوم جویباری، امیری و همچنین دو نفر از اعضای  هیات مدیره پیگیری این امر را برعهده خواهند داشت.



*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار