مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان خدابنده از تعمیر، ساخت و بهسازی 292 واحد مسکونی مددجویی در خدابنده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ غدیر خلجی با بیان این مطلب گفت: مشکل مسکن خانواده‌های نیازمند را یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مجموعه کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا با برنامه‌ریزی صورت گرفته نسبت به ارائه خدمات در بخش مسکن اقدام شده است، تصریح کرد: این اقدامات با همکاری دستگاه‌های مختلف و در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه طی سال جاری حوزه عمران و ساختمان کمیته امداد شهرستان خدابنده تا پایان آبان ماه 292 خانوار از خدمات مسکن کمیته امداد خدابنده بهره‌مند شده‌اند، اضافه کرد: احداث مسکن، تعمیرات مسکن و احداث حمام و سرویس بهداشتی از جمله خدماتی است که در این بخش ارائه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد برای ارائه این بخش از خدمات 4 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار هزینه کرده است، گفت: بخشی از این مبلغ نیز توسط خیرین کمک شده است.

خلجی با ارائه گزارش تفکیکی از خدمات ارائه شده در بخش مسکن گفت: از مجموع خدمات ارائه شده 21 فقره برای احداث مسکن برای مددجویان زیرپوشش به مبلغ 440 میلیون ریال بوده است.

وی همچنین از احداث 74 فقره حمام و سرویس بهداشتی برای مددجویان خبر داد و گفت: در این راستا 612 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان خدابنده همچنین از انجام تعداد 197 فقره تعمیرات مسکن در استان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا مبلغ 700 میلیون ریال از سوی کمیته امداد هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح رضوان برای کمک به تامین مسکن نیازمندان اضافه کرد: هدف از اجرای طرح رضوان جمع‌آوری کمک از خیرین برای تامین و ساخت و تعمیر مسکن محرومان و نیازمندان جامعه است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد با هدف خدمات‌رسانی بهتر به مددجویان زیرپوشش این طرح را اجرا و کمک‌‌های مردمی را در این زمینه جمع‌آوری می‌کند، افزود: امسال 2 میلیارد و 257 میلیون ریال در قالب طرح رضوان و برای کمک به تامین و ساخت مسکن مددجویان کمک شده است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.