مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: در 8 ماهه امسال 11 هزار و 799 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دشتی با اعلام این خبر افزود: از این تعداد 1720 نفر در دوره های مهارت آموزی،8692 نفر در پایدار سازی و توسعه، 1035 نفر در دوره های کارآفرینی و 352 نفر در حرفه آموزی دانش آموزی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: از مجموع شرکت کنندگان در دوره های فنی و حرفه ای 7 هزار و 92 نفر زن و بقیه مرد بوده اند.

وی ادامه داد: برای برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای به این 11 هزار مددجوی تحت حمایت بیش از سه میلیارد ریال از طریق کمک های مردمی و اعتبارات دولتی هزینه شده است.

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی برگزار شده برای مددجویان تحت حمایت در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات بوده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه توانمند سازی و خودکفائی مددجویان شاه کلید استقلال اقتصادی آنها است اظهار داشت: توانمند سازی مددجويان تحت حمایت از طريق آموزش های فنی وحرفه ای و اعطای تسهيلات طرح های اشتغال صورت می گیرد.

لازم به ذکر است؛ توانمند سازی مددجويان تحت حمایت کمیته امداد از طريق آموزش های فنی وحرفه ای و اعطای تسهيلات طرح های اشتغال صورت می گیرد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.