مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام جاده های ارتباطی این استان با وجود بارندگی باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهران مسعودی اظهار کرد: در دو جاده ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج - کاکان و یاسوج - بابامیدان حدفاصل تنگاری دشتروم تا تونل گل زردی بارش برف به طور سطحی است و چنانچه رانندگان قصد تردد در این دو مسیر را دارند همراه با زنجیرچرخ باشد.

وی بیان کرد: این دو جاده ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بارش سطحی برف در حال پاکسازی از سوی عوامل راهداری استان است.

مسعودی اظهارکرد: رانندگانی که قصد تردد در جاده ارتباطی یاسوج - بابامیدان را دارند با این اطلاع که حدفاصل تنگاری دشتروم تا تونل گل زردی مه آلود است با رعایت فاصله طولی با خودروی جلو و روشن کردن چراغ خطر همراه با آرامش رانندگی کنند.

وی عنوان کرد: به دلیل بارندگی در سه جاده ارتباطی یاسوج - شیراز، یاسوج - بابامیدان و یاسوج - کاکان چند مورد ریزش کوه وجود داشت که عوامل راهداری کهگیلویه و بویراحمد نیز نسبت به پاکسازی آنها اقدام کردند.

مسعودی ابراز داشت: عملیات نمک پاشی در اوج سردی هوا و به منظور جلوگیری از یخ زدگی در جاده های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.

مسوول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همکاری مردم با عوامل خدمات رسان جاده ای این استان موجب جلوگیری از مسدود نشدن جاده های ارتباطی استان می شود.

مسعودی اضافه کرد: 15 راهدارخانه ثابت و بیش از 250 راهدار کهگیلویه و بویراحمد در جاده های ارتباطی این استان آماده خدمات رسانی به مردم و رانندگان هستند.

وی بیان کرد: در ورودی مدخل تونل های کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بارندگی امکان لیزخوردگی و انحراف خودروها وجود دارد.

مسعودی اظهار کرد: از رانندگان انتظار می رود قبل از ورود به تونل های کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر روشن کردن چراغ خودرو با سرعت مطمئنه وارد تونل های این استان شوند.

وی عنوان کرد: به رانندگان توصیه می شود در تونل های کهگیلویه و بویراحمد از هرگونه سبقت غیرمجاز بپرهیزند و خودروها نیز به وسایل گرمایشی، سوخت کافی، پتو و زنجیرچرخ مجهز باشند.

مسعودی ابراز داشت: با توجه به آغاز بارش از اوایل روز و آمادگی عوامل راهداری کهگیلویه و بویراحمد تاکنون هیچگونه انسداد جاده ای و انباشت برف در جاده های ارتباطی استان وجود نداشته است.

وی افزود: به افرادی که در فصل بارش و سرما قصد مسافرت دارند توصیه می شود با سامانه مرکز مدیریت راه های کهگیلویه و بویراحمد که به صورت آنلاین و در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به مردم و رانندگان است تماس گرفته و از وضعیت جاده های ارتباطی این استان مطلع شده و با آگاهی کامل وارد راه های برون شهری شوند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: جاده ، بارندگی ، برف ، باران ، لغزنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.