مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: جنگ نرم پیچیده تر از جنگ فیزیکی است و این مهم تلاش فکری و فرهنگی در عرصه جنگ نرم را دوچندان کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حجت الاسلام سید حکمت هاشمی در آیین زیارت عاشورای دانشجویان و استادان دانشگاه یاسوج، جنگ نرم را همان جهاد اکبر دانست و افزود: داشتن قدرت ایمان، بصیرت،دشمن شناسی و ولایت مداری رمز موفقیت در عرصه جنگ نرم است.

وی به نقش ایمان به خدا و کردار و منش افراد صالح در جامعه اشاره کرد و افزود: بهره گیری از منویات قرآیم کریم و دستورات اولیا الهی از مهمترین نیازهای فرهنگی و فکری جامعه بویژه برای قشر جوان جامعه و دانشگاهی است.

حجت الاسلام هاشمی به دشمنی قدرت های غربی با توفیقات نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: همه تهدیدها و فشارهای دشمن ناشی از پیشرفت های است که جمهوری اسلامی داشته و این روند نیز به برکت رهبری و ملت هشیار ما ادامه خواهد داشت.

دراین آیین که آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه، فتاح محمدی معاون سیاسی وامنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و تعداد پرشماری از دانشجویان و استادان دانشگاه یاسوج حضور داشتند، برنامه های مداحی و سینه زنی درآستانه روز 16 آذر و28صفر رحلت جانگذار رسول اکرم (ص) برگزار شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: جنگ ، نرم ، دانشگاه ، رحلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.