سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت:به دلیل حضور تعداد بسیاری ازعنوانداران جهان در رقابت های جام جایزه بزرگ باکو شاهد مسابقات با کیفیتی بودیم.

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:با حضور بیش 30 عنواندار کشتی جهان در رقابت های جام جایزه بزرگ باکو می توان این تورنمنت را به جنگ ستارگان تشبیه کرد ضمن آنکه تعدادی از جوانان جویای نام و با انگیزه نیز در این مسابقات با کشتی های خوب خود برای بزرگان خط و نشان کشیدند.
وی تصریح کرد:در برخی اوزان تعدادی کشتی گیر از دور رقابت ها حذف شدند که خود من پیش از مسابقات انتظار داشتم روی سکو قرار بگیرند؛در هر صورت رقابت های جایزه بزرگ باکو از هر حیث کیفیت مطلوبی داشت و تقسیم مدال های طلا بین 7 کشور دنیا خود گواه این موضوع است.
خیرآبادی درباره عملکرد شاگردانش در این مسابقات اظهار داشت:درست بود میزبان رقابت ها بودیم اما اصلاً نتیجه برای ما اهمیتی نداشت چرا که برای هدف بزرگی چون موفقیت در المپیک نیاز است فارغ از هر عنوانی در تورنمنت های مختلف و بزرگ بیشتر روی نقاط ضعف و قوت بچه ها کار کرد.به هر صورت تعدادی از فرنگی کاران فراتر از حد انتظار بودند،برخی واقعاً ضعیف و چند کشتی گیر دیگر نیز همانطور که پیش بینی می کردیم در این تورنمت ظاهر شدند.
وی درباره حضور تیم منتخب فرنگی ایران در مسابقات باکو نیز گفت:تیم ایران در این مسابقات 17 فرنگی کار را راهی میدان مسابقه کرد که این موضوع نشان می دهد کادر جدید تیم ملی به دنبال بررسی وضعیت فنی داشته های خود است،فرنگی کاران ایران هر چند هم اکنون در حال آماده سازی هستند ولی مثل همیشه شجاعانه و با قدرت در مقابل حریفان کشتی گرفتند که امیدوارم تیم ملی کشورم بتواند در مسابقات مهم پیش رو همچون گذشته افتخارآفرین باشد تا دل هموطنان عزیزم شاد شود.
خیرآبادی درباره کرکری کشتی ایران و آذربایجان اظهار کرد:من اصلاً اهل کرکری خواندن نیستم و اگر هم حرفی بخواهم بزنم در میدان مسابقه و روی تشک کشتی است به طور حتم هر کشتی گیری تمرینات بهتری را پشت سر گذاشته باشد،زحمت بیشتری کشیده باشد و در روز رقابت هم با همه توان و کمترین اشتباه مبارزه کند پیروز میدان خواهد بود.
وی تاکید کرد:من به عنوان یک ایرانی همیشه و در هر کجای دنیا که باشم با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی ایران دعا می کنم و از افتخار آفرینی کشتی گیران هموطنم صمیمانه خوشحال می شوم،به هر صورت ورزش حرفه ای ایجاب کرده در حال حاضر به عنوان نماینده کشورم در جایی دیگر مشغول به فعالیت و مربیگری باشم.
مربی تیم ملی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن در خاتمه عنوان کرد:برای گذراندن یک دوره کلاس مربیگری زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی چند روز در کشور ژاپن بودم البته با توجه به طراحی برنامه تمرینی تا بازی های المپیک تمرینات بدون وقفه و تعطیلی ادامه خواهد داشت ضمن آنکه در این مسیر قصد داریم علاوه بر حضور در چند تورنمنت برخی از ارودها را خارج از کشور آذربایجان برگزار کنیم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.