رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس حمایت همه گروه های فلسطینی از انتفاضه قدس را خواستار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «خالد مشعل» در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره با اشاره به انتفاضه قدس و تاکید بر این که خون شهدا در اراضی فلسطین طرح اسرائیل را برای تقسیم مسجدالاقصی خنثی کرده است، گفت:متاسفانه برخی از طرف ها در تعامل با انتفاضه قدس شک و تردید دارند.

وی افزود: باید رهبران گروه های فلسطینی نیز وارد این انتفاضه شوند و من در این فرصت رهبران گروه های فلسطینی را خطاب قرار می دهم که باید از این لحظه تاریخی برای حمایت از انتفاضه قدس حمایت کنند.

وی با اشاره به این که از جنبش فتح و دیگر گروه های فلسطینی می خواهم به انتفاضه قدس ملحق شوند، گفت: چشم پوشی از گزینه مقاومت باعث از دست رفتن قدس و همچنین نابودی طرح ملی فلسطینیان خواهد شد.

خالد مشعل با تاکید بر این که تا زمانی که اشغالگری و شهرک سازی اسرائیل ادامه دارد، مقاومت ملت فلسطین نیز ادامه خواهد یافت،افزود: ملت ما به این انتفاضه برای مهار شهرک نشینیان و حمایت از مسجدالاقصی نیاز داشت.

وی بیان داشت: فلسطینیان در نوار غزه با وجود مشکلات زیاد و محاصره این منطقه همراه با دیگر فلسطینیان قیام کرده در قدس هستند و تصمیم ما در جنبش حماس این است که از انتفاضه قدس تا رسیدن به نتیجه حمایت کنیم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار