مدير املاک و حقوقی اداره كل راه وشهرسازی استان كرمان گفت: قرارداد حفظ و حراست از اراضی دولتی استان كرمان با حجمی بالغ بر 570 هزار هكتار منعقد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر اشرفی با اشاره به اينكه خوشبختانه امسال همانند سال گذشته  حفظ و حراست از اراضی دولتی در دستور كار قرار گرفته است، افزود: در اين راستا قراردادی بالغ بر دو ميليارد و 200 ميليون تومان با انجام فرآيند مناقصه با يكی از شركت‌ها منعقد شده است.

وی با بيان اينكه قرارداد حفظ و حراست از اراضی دولتی استان كرمان با حجم بالغ بر 570 هزار هكتار منعقد شده است، تصريح كرد: در دوره جديد با تمهيدات انديشيده شده در تمام شهرستان‌های استان 67 نيرو، 17 دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتور سيكلت مستقر شده تا با جديت و قاطعيت حفظ و حراست اراضی دولتی انجام شود.

مدير املاك و حقوقی اداره كل راه وشهرسازی استان كرمان راه‌اندازی سامانه گويا را يكی از اهداف كاری در سال جديد عنوان و خاطرنشان کرد: در اين سامانه تمامی اخبار مربوط به تصرفات آنلاين گزارش داده می شود و ما نيز آنها را به فوريت بر منبای سامانه گويا پيگيری می‌كنيم.

اشرفی یادآور شد: كليه خودروها، موتورسيكلت‌ها و امكانات ما كه در اجرای طرح حفظ اراضی دولتی هستند در سالجاری به سامانهGPS تجهيز شدند تا كشت‌زنی بر اراضی دولتی كنترل شود.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.