پیام وزیر علوم به مناسبت روز دانشجو

دانشجویان انقلابی خود را ملزم و متعهد می‌دانند كه باتمام توان برای تحقق مرجعیت علمی كشور بكوشند و گفتمان علم و فناوری را به گفتمان غالب جامعه تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت بزرگداشت شانزدهم آذر، روز دانشجوو گرامیداشت شهدای این واقعه پیامی صادر كرد .

متن كامل این پیام بدین شرح است :

شانزدهم آذر ۱۳۹۴، شصت دو سال از روزی می‌گذرد كه دانشجویان غیرتمند ایرانی از تمامیت و استقلال كشور در برابر استعمار و استكبار و دخالت بیگانگان دفاع كردند و با خون خود بر پایمردی و حمیت مردمان این مرزو بوم مهر تأیید زدند.

شانزدهم آذر ماه ۱۳۹۴، شصت و دو سال از روزی می‌گذرد كه سه دانشجوی دانشگاه تهران، مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا، پاسخ فریاد عدالت طلبی و آزادی خواهی خود را در سرمای آذر ماه آن سال های سیاه وابستگی، با گلوله گرم گرفتند؛ اما هنوز طراوت و عطر آرمان های اصیل آنان در فضای دانشگاه پیچیده است.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تكریم و بزرگداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو و با گرامیداشت یاد خاطره امام شهیدان و دیگر شهدای دانشجو، بر این باور است كه دانشجویان انقلابی امروز، علاوه بر مبارزه در سنگر استكبارستیزی، پرچم داران و طلایه داران عرصه علم و فناوری نیز هستند و خود را ملزم و متعهد می‌دانند كه علاوه بر كسب فضایل اخلاقی و دینی، باتمام توان خود برای تحقق مرجعیت علمی كشور بكوشند و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب، گفتمان علم و فناوری را به گفتمان غالب جامعه تبدیل كرده و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را برفراز قله توسعه علمی كشور به اهتزار در آورند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.