استاندار کرمان بر راه اندازی دبیرخانه شورای ایرانیان مقیم خارج از کشور تاکید کرد و گفت: این دبیرخانه باید هرچه سریع تر در اتاق بازرگانی استان کرمان تشکیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای ایرانیان مقیم خارج از کشور افزود: کمیته ای 4 گانه باید در اسرع وقت تشکیل و کلیه اطلاعات پروژه های سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف از جمله صنعت، معدن و کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و .... جهت پایش اطلاعات در اختیار اتاق بازرگانی استان قرار گیرد.

وی بر راه اندازی سایت ایرانیان خارج از کشور طی 2 ماه آینده به دو زبان انگلیسی و فارسی جهت معرفی پتانسیل های اقتصادی به منظور سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

استاندار کرمان یادآور شد: استان کرمان باید تلاش کند تا همایشی با حضور ایرانیان مقیم خارج از کشور به ویژه کرمانی ها خارج از کشور در پایتخت برگزار و از رئیس جمهور برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آید.

رزم حسینی خاطر نشان کرد: بانک اطلاعاتی ایرانیان مقیم خارج از کشور(کرمانی ها) باید هرچه سریع تر توسط اتاق بارزگانی تهیه و در اختیار دبیرخانه شورا قرار گیرد.

در ادامه نیز نماینده دانشگاه شهید باهنر کرمان از شناسایی 150نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور خبر داد و گفت: 35 نفر از افراد شناسایی شده کرمانی هستند که اغلب ارتباط دانشگاهی داشته اند.

وی افزود: خبرنامه ای توسط دانشگاه شهید باهنر کرمان طی هفته آینده با محتوای خبرهای استانی و خبرهای خاص تهیه خواهد شد و جهت توزیع در جمع ایرانیان خارج از کشور، ارسال می شود.

نماینده دانشگاه شهید باهنر کرمان یادآور شد: با راه اندازی سایت ایرانیان خارج از کشور می توان لینک خبرنامه دانشگاه باهنر را در این سایت جهت استفاده و بهره برداری به اشتراک گذاشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.