رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت : زیرساخت‌ها و امکانات منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین، آماده است و زمین‌های این منطقه با شرایط مناسب آماده واگذاری به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیوان کاشفی گفت: شرایط آسان و سهلی برای واگذاری اراضی این منطقهبه سرمایه گذاران در نظر گرفته شده و حتی می‌توانند به صورت اقساطی و مشارکتی برای تهیه زمین اقدام کنند.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند با مقاصد تولیدی، تجاری، خدماتی و ... دفاتر و مراکز خود را در این منطقه ایجاد کنند. همچنین بر اساس قانون مناطق ویژه اقتصادی، در این منطقه خبری از قوانین دست و پاگیر و زائد نیست.

کاشفی بیان داشت:سرمایه‌گذاران در این منطقه از بسیاری از معافیت های مالیاتی و گمرکی برخوردار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موقعیت منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین   اشاره و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده امید است منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه، قصرشیرین را یکی از حساس‌ترین نقاط کشور برای ارتباط با عراق دانست که موقعیت سوق‌الجیشی بسیار منحصر به فردی دارد.

کاشفی گفت: قصرشیرین تنها منطقه کشور است که هم با قسمت عرب نشین و هم با اقلیم کردستان عراق در ارتباط است و از بعد داخلی کشور نیز راه خوبی به بسیاری از استان‌های اقتصادی و صنعتی کشور دارد.

وی افزود: قصرشیرین و مرزهای این شهرستان خصوصا مرز خسروی از گذشته با بررسی‌های کارشناسی که صورت گرفته برای مبادله تجاری با عراق انتخاب شده اند و هم اکنون این شهرستان به تنهایی نیمی از تعاملات تجاری ایران با عراق را عهده‌دار است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.