پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در ایران معنی آکادمی را نفهمیده‌اند، یک آکادمی پس از 10 سال باید به کارخانه بازیکن سازی تبدیل شود.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شایعاتی مبنی بر حضور وی در ریاست آکادمی استقلال بیان کرد: هنوز به طور جدی در این زمینه مذاکره‌ای با مسئولان استقلال انجام نداده‌ام اما قرار است ظهر امروز در جلسه‌ای با مدیر عامل باشگاه بحث‌هایی در این زمینه مطرح شود.
 
وی ادامه داد: در گذشته در پرسپولیس و استقلال فقط نام آکادمی به زبان آورده شد و هیچ کار جدی در این زمینه صورت نگرفته است. اگر قرار است ما به عنوان مسئول آکادمی معرفی شویم باید بودجه و امکانات لازم را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم پس از دو سال ثبات لازم را به آکادمی دهیم و در مدت ده سال این آکادمی به کارخانه بازیکن سازی تبدیل شود.
 
پیشکسوت استقلال با انتقاد از عملکرد گذشته مسئولان آکادمی گفت: متاسفانه در ایران معنی آکادمی را نفهمیده‌اند. ما در دبی نیز دست به این اقدام زدیم و اکنون آن تیم نتیجه زحمات ما را می‌بیند.
 
اگر باشگاه استقلال می‌خواهد آکادمی خوبی داشته باشد نباید با رفت و آمد هر مدیر عامل تمام ساختار آکادمی تغییر کند حتی تدارکات این مکان باید قرار دادی پنج ساله با باشگاه داشته باشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر من به عنوان مدیر آکادمی انتخاب شوم پس از ثبات آن کار را دست  جوان ها خواهم داد و هر جا که استقلال به ما نیاز داشته باشد با تمام وجود به این باشگاه کمک خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار