رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از ایجاد یک هزار و هفتصد واحد کوچک شغلی با بیش از 500 میلیارد ریال تسهیلات، طی امسال در استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار نعمان غلامی در دیدار با استاندار کرمان که در محل استانداری این شهر برگزار شد، ظرفیت و توان بسیج را متعلق به کل کشور دانست و گفت: این نهاد مردمی در شرایط مختلف برای مرتفع ساختن مشکلات کشور پیش گام بوده است و هم اکنون نیز بر حسب نیاز کشور وارد فعالیت های اقتصاد مقاومتی شده است.

وی به راه اندازی قرارگاهی ویژه هماهنگی و اعزام نیروهای جهادی به دستور سردار نقدی اشاره کرد و افزود: بسیج در پی تحقق این هدف است که با تعامل و هماهنگی دستگاههای دولتی الگویی جدید و موثر از اشتغال را در سطح کشور ایجاد کند و البته برای تحقق این امر نیازمند تسهیل ضوابط و مقررات هستیم.

سردار غلامی با اشاره به اینکه امسال در استان کرمان ایجاد یک هزار و هفتصد واحد کوچک شغلی با بیش از 500 میلیارد ریال تسهیلات هدف گذاری شده است، خاطرنشان کرد: بسیج در حوزه های دیگر همچون بحث بیابان زایی و سواد آموزی هم فعالیتهای خوبی را آغاز کرده است و از پیشنهاد استاندار کرمان برای ورود به بحث توسعه منطقه محروم جازموریان نیز استقبال می کند .

انتهای پیام/

برچسب ها: واحد ، شغلی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.