مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم کبدی زیر 20 سال بانوان این استان عنوان نایب قهرمانی مسابقات کبدی بانوان منطقه دو کشور را تصاحب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج جهانبخش ایزدپور افزود: این دوره از رقابت ها به مدت یک روز و با حضور استان های فارس، خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم کبدی زیر 20 سال بانوان کهگیلویه و بویراحمد موفق شد با کسب دو پیروزی مقابل تیم های فارس و خوزستان و قبول یک شکست مقابل تیم اصفهان پس از این تیم راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

ایزدپور اظهار کرد: تیم کبدی زیر 20 سال بانوان کهگیلویه و بویراحمد در نخستین دیدار با نتیجه 66 بر 26 مغلوب تیم اصفهان شد، در دومین بازی با حساب 41 بر 33 تیم فارس را شکست داد و در سومین دیدار نیز با نتیجه 49 بر 41 از سد تیم خوزستان گذشت.

وی عنوان کرد: رقابت های کبدی بانوان منطقه ای کشور در پنج منطقه برگزار و از هر منطقه نیز دو تیم برتر به مرحله نهایی راه می یابد.

ایزدپور ابراز داشت: مرحله نهایی مسابقات کبدی بانوان منطقه دو کشور 24 آذر امسال در استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در تیم کبدی زیر 20 سال بانوان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها عاطفه پناهی، فهیمه کاشانی، زهرا و سحر معین نژاد، مریم جوکار، زهرا دارفرین، سمانه غلامی، بهاره یوسفی، الناز افشار و نسرین مظفری حضور داشتند.

بیش از 24 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تیم ، کبدی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.