رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌­های صورت گرفته این اداره از تمامی رستوران‌ها و مراکز عمده مصرف فرآورده‌های خام دامی بازدید می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛عیسی غیاث‌یزدی افزود: این اداره براساس درخواست مدیران مراکز تولید، نگهداری و حمل فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و انجام آزمایشات لازم اقدام می‌کند.

وی به بازدید از رستوران‌ها و مراکز عمده مصرف فرآورده‌های خام دامی شهرستان قزوین اشاره کرد و ادامه داد: واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی براساس توانمندی‌های اداره دامپزشکی این شهرستان با فراهم کردن امکانات آزمایشگاهی و برنامه‌ریزی‌­های صورت گرفته، از تمامی رستوران‌ها و مراکز عمده مصرف فرآورده‌های خام دامی بازدید می‌کند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اشاره به بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز آموزش عالی در راستای تأیید سلامت فرآورده‌های خام دامی خریداری یا نگهداری شده، اضافه کرد: با بازدید صورت گرفته و در صورت مشکوک شدن به سلامت محموله این اداره اقدام به نمونه‌برداری از محصولات دامی می‌کند.

غیاث‌یزدی خاطرنشان کرد: اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در بازدیدهای نظارتی و سرزده از اماکن، آمادگی خود را برای اعزام کارشناسان دامپزشکی اعلام می‌کند.

وی یادآور شد: این اعزام با هدف سنجش سلامت فرآورده‌های خام دامی و ارائه خدمات مشاوره‌ای بنا به درخواست مدیران واحدهای مربوطه صورت می‌گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: رستوران ، مراکز ، مصرف ، دامی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.