دومین دوره رقابت های رده بندی پیشکسوتان تنیس روی میز کشور (یادبود مرحوم رحیم جلیل زاده) با شناخت نفرات برتر 4 رده سنی خاتمه پذیرفت.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، این رقابت ها با شرکت 113 شرکت کننده که خود یک رکورد جالب توجه برای این مسابقات بود در 4 رده سنی ( 40 تا 49 سال ، 50 تا 59 سال ، 60 تا 65 سال و 65 سال به بالا ) با توپ های پلاستیکی جدید  طی دو روز پنج شنبه و جمعه برگزار شد و در نهایت عصر امروز با شناخت نفرات برتر به پایان رسید .

مراسم پایانی این مسابقات در حضور بزرگانی چون امیر احتشام زاده ، محسن اسلامی ، امیر میرصادقی ، محمد حمزه پور ، اعزاز اخوت ، دکتر عبداللهی معاون وزیر جهاد کشاورزی و حجت صدرایی ، حمید برادران و بسیاری از دیگر چهره های صاحب نام این ورزش برگزار شد و در خاتمه هم مبلغ 70 میلیون ریال جایزه نفرات برتر همراه با پیراهن های اهدایی به آنان تقدیم شد . بهروز جلالی سرپرست دبیری فدراسیون نیز از جمله تماشاگران بازی های صبح جمعه پیشکسوتان بود .
همچنین در اقدامی ارزشمند در مراسم پایانی از زحمات حسین مقدسی یکی از قدیمی ترین کارکنان فدراسیون و هیات تنیس روی میز استان تهران با اهدای یک جلد کلام الله مجید تقدیر به عمل آمد .

یکی از نکات جالب دیگر این بازی ها جدا از تجدید دیدار قهرمانان سابق این رشته ، مشارکت خود شرکت کنندگان در امر برگزاری بازی ها و داوری ها بود که در کنار کمیته برگزاری متشکل از مجید احتشام زاده ، علیرضا حجازیان ، بهمن رشیدی و شهریار احتشام زاده به بهتر برگزاری مسابقات سخت کمک کردند 
.
برترین های رده های سنی مختلف به شرح زیر معرفی شدند .
رده سنی 40 تا 49 سال :  1- اکبر بهمنی ( خوزستان ) 2- جواد شقه ساز ( آذربایجان شرقی ) 3- غلامرضا جعفرپور ( تهران )
رده سنی 50 تا 59 سال : 1- مجید احتشام زاده ( تهران ) 2- جلیل محمزاده ( خراسان رضوی ) 3- مهدی قره گزلو ( تهران )
رده سنی 60 تا 65 سال : 1- صمد غازی آذری ( خراسان رضوی ) 2- منوچهر اسلامی ( مازندران ) 3- محمد کیانلو ( تهران )
رده سنی 65 سال به بالا : 1- علی اصغر عاصی ( تهران ) 2- صمد عنصررودی ( آذربایجان شرقی ) 3- محسن میرزایی ( تهران )

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار