باشگاه کادیزمدعی شد که درشکایت از باشگاه رئال مادرید مقصودی را پی گیری نمی کرده و قصد جنجال سازی نداشته است.

باشگاه کادیز اعلام کرد: قصد جنجال سازی نداشتیمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای اسپرت، تيم رئال مادريد سه شنبه شب در رقابت هاي جام حذفي 3بر1  کاديز را شکست داد اما بازی کردن چريشف بازيکن روس رئال کار دست اين تيم داد.
 
اين بازيکن فصل گذشته زمانی که به طور قرضی برای ويارئال بازی می کرد در همين رقابت ها سه اخطاره شد و قاعدتا در اين فصل نمي توانست در اولين بازی خود رئال را  همراهی کند.  
 
اما بنيتس او را به ميدان فرستاد و از قضا چريشف گلزنی هم کرد.
 
پس از مسابقه سران کاديز تخلف رئال را گزارش کردند که کميته برگزارکننده مسابقات با بررسی موضوع به نفع کاديز رای داد و کهکشانی ها را از کوپا دل ری اخراج کرد.
 
البته اين تيم مي تواند به حکم صادره اعتراض و حتی  پرونده را در CAS پيگيری کند.
اما باشگاه کادیز در بیانیه رسمی ابراز تاسف کرد اعلا داشت که قصد جنجال سازی نداشتیم.

این باشگاه اعلام داشت: تصمیم مسئولین قضایی را می پذیریم همان طور که اگر درخواستمان رد می شد می پذیرفتیم. کادیز فقط از این اتفاق ابراز تاسف می کند. هرگز دوست نداشتیم که تیم جنجال ساز کوپا باشیم به خصوص برای نبردی که در شهر ما مثل یک جشن بود و یکی از بزرگترین تیم های فوتبال دنیا به شهر ما آمده بود. اما به احترام باشگاه ، بازیکنان ، مربیان و هواداران شکایت کردیم. حالا به بازی بعدی مان در لیگ  فکر می کنیم تا برای صعو د به دسته دو تلاش کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: کادیز ، لیگ برتر ، رئال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار