مرز مهران همچنان میزبان زائران اربعین حسینی/ بیش از یک میلیون و 380 هزار زائر به کشور بازگشتند

تردد زائران اربعین حسینی در مرز مهران کمتر شده است ولی بازهم اتوبوس‌ها برای انتقال زائران مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تردد زائران اربعين حسينی که در روزهای گذشته در مهران به اوج خود رسيده بود از امروز کمتر شده و به روزهای پايانی تردد زائران از اين مرز بين المللی نزديک می شويم. 

بر اساس گزارش خبرنگار ما، مرز بين المللی مهران که در چند روز گذشته شاهد بازگشت بيش از 800 هزار زائر بود امروز نسبت به روز های گذشته ترددها در آن کمتر شده است.

ترددها در پايانه مرزی امروز کمتر شده و ترافيک نيز در اين مسير کاهش يافته است اما مهران همچنان مملو از زائران اربعين حسينی است و امروز نيز به دليل انبوه جمعيت زائران در اين شهر مدارس تمام مقاطع تحصيلی تعطيل شد.

بر اساس این گزارش، علی‌رغم کاهش ترددها اتوبوس های برون شهری همچنان در مهران برای جابجايی زائران مستقر هستند.

گفته می‌شود، زائران از خدمات رسانی و اسکان و پذيرايی مردم و مسئولان استان ايلام نسبت به سال گذشته ابراز رضايت کرده اند.

آخرین آمار ورود زائران اربعین حسینی

بابایی به آخرین آمار ورود زائران راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به کشور اشاره داشت:  از دهم ماه صفر تا 7 صبح امروز مجموعا یک میلیون و  380 هزار نفر از زائران کربلای حسینی از طریق مرزهای هوایی، زمینی و دریایی به کشور بازگشتند.

وی به فعال بودن تمام گیت‌های موجود در سه مرز شلمچه، چزابه و مهران در شب گذشته اشاره کرد و گفت: روز گذشته شاهد بازگشت تعداد زیادی از زوار بودیم که رکورد بی‌نظیری در این زمینه بود و ورود 290 هزار نفر در یک روز شگفت‌انگیز بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار