مدیر عامل باشگاه استقلال مذاکره این تیم را با باشگاه نفت برای معاوضه آرش برهانی و ارسلان مطهری تکذیب کرد .


بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شایعه ارسال نامه توسط باشگاه استقلال به باشگاه نفت برای جذب ارسلان مطهری اظهار کرد :
به هیچ عنوان برای جذب ارسلان مطهری هیچ درخواستی را به باشگاه نفت ارائه ندادیم و این صحبت ها شایعه ای بیش نیست. هنوز مظلومی لیستی برای جذب بازیکنان در نیم فصل را در اختیار ما قرار نداده است که ما نیز  بخواهیم برای نیم فصل اقدامات لازم را انجام دهیم .

وی ادامه داد : معاوضه آرش برهانی و ارسلان مطهری اصلا در دستور کار ما قرار ندارد و تمامی این مسائل شایعه ای بیش نیست و به طور حتم از افرادی که قصد دارند آرامش استقلال را بر هم بزنند به مقامات مسئول شکایت خواهیم کرد  .

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : هنوز تا نیم فصل زمان زیادی باقی مانده و بازی ها تمام نشده است بنابراین درست نیست که از حالا بخواهیم صحبت هایی را در  خصوص جذب بازیکنان به میان بیاوریم .درصدد هستیم با توجه به لیستی که مظلومی در اختیار ما خواهد گذاشت بتوانیم انتظارات وی را برآورده کنیم و نقاط ضعف را ترمیم کنیم تا تیم برای ادامه مسابقات پیش رو با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار