مدافع مياني تيم فوتبال بارسلونا با پيام تسمخرآميزي که به خاطر گاف اخير کهکشاني‌ها منتشر کرد، رکورد جالبي در فضاي مجازي برجاي گذاشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پيام ساده، مختصر و البته تمسخر‌آميز جرارد پيکه بعد از گاف تيم فوتبال رئال مادريد براي ميدان دادن به دنيس چريشف سه اخطاره در بازي برابر کاديس در مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي که منجر به حذف کهکشاني‌ها از گردونه رقابت‌ها شد، رکوردار پربازديدترين پيام بدون متن در شبکه‌هاي اجتماعي شد.

رکوردشکني توتئیت پيکه با نه شکلک

پيام پيکه در سايت توئيتر که تنها 9 شکلک (استيکر) قهقهه داشت، نزديک به 69 هزار بازديد داشته و 100 هزار بار به اشتراک گذاشته است که به عنوان يک پيام بدون متن يک رکورد محسوب مي‌شود.

حضور چريشف در ترکيب اصلي رئال مادريد در خانه حريف دسته سومي‌اش که با پيروزي 3 بر يک کهکشاني‌ها و گلزني هافبک روس آنها هم همراه بود، در شرايطي صورت گرفت که او فصل گذشته در ترکيب ويارئال سه اخطاره شده بود و اجازه به ميدان رفتن نداشت.

با وجود تأکيد مسئولان باشگاه رئال مادريد بر بي‌اطلاعي آنها از اين ماجرا، کميته انضباطي فدارسيون فوتبال اسپانيا کهکشاني‌ها را در ايستگاه نخست کوپا‌دل‌ري از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشت.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
رکوردشکني توتئیت پيکه با نه شکلک


توئیت منظورتون بوده؟!