استاندار خراسان رضوی گفت: ادامه حرکت افتخار آمیز شیعیان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی دردهه آخر صفر با رهسپار شدن آنان به سوی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد در جمع خبرنگاران افزود: حضور 27 میلیون نفری و حماسه ساز زائران در همایش بزرگ اربعین حسینی (ع) در کربلا تفاوت اسلام واقعی و عقلانی را با اسلام ساختگی آمریکایی ها و صهیونیست ها نشان داد.

وی ادامه داد:این همایش نشان داد چهره خشنی که داعش به عنوان مظهر وحشی گری و خونخواری از اسلام نشان داده است، با اسلام واقعی بسیار تفاوت دارد.


رشیدیان گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین که توسط مردم و بدون مراکز دولتی انجام شد عظمت مکتب شیعی را به منصه ظهور رساند و نشان داد که در دل شیعیان مهر، محبت، عطوفت و رفتار های انسانی موج می زند.


استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: صحنه هایی از خدمتگزاری ولایت مدارانه مردم مشهد و استان خراسان رضوی در این ایام متبلور شود تا بتوان چهره مناسبی از اسلام عقلانی را که در آن محبت و خدمت به انسان ها موج می زند به جهانیان معرفی کرد 


 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.