دبیر سازمان لیگ به اصفهان رفته بود تا شخصا ناظر دیدار گیتی پسند و منصوری باشد.

آرش جابری ، در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: با توجه به حواشی دیدار دور رفت که در قرچک رخ داده بود، بنده وظیفه خودم دانستم تا شخصا به عنوان دبیر سازمان لیگ در این بازی حضور داشته باشم.
 
جابری ادامه داد: بازی روند طبیعی خودش را طی می کرد تا ۵۹ ثانیه مانده به پایان بازی  چندین بطری آب به داخل بازی پرتاب شد، اما داوران بازی درخواست تامین امنیت رو از نیروی انتظامی حاضر در سالن داشتند برای ادامه بازی و چندین دقیقه هم صبر کردند و متاسفانه با توجه به جو حاکم بر سالن که قادر به کنترل آن نشدند، بازی تعطیل شد.
 
آرش جابری درباره اعتراضات تیم گیتی پسند افزود: تیم گیتی پسند به امر داوری معترض بود، فیلم بازی هم بعد از بازی آوردند و ناظر بازی آقای سیستانی مشاهده کردند، قطعا ناظر داوری هم گزارش خودش را به کمیته داوران اعلام خواهد کرد.
 
آرش جابری ، دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: داوران ناظر داوری و بنده گزارش اتفاقات این دیدار را خواهیم داد و قطعا فردا صبح اولین کاری که انجام می دهم ارائه گزارش این بازی به کمیته انضباطی خواهد بود و کمیته انضباطی تصمیم گیر سرنوشت این بازی خواهد بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار