آیت ا.. سید محمد شاهچراغی گفت : تفکر غربی و امریکایی داعش پرور است و محکوم نشدن داعش از سوی سازمان ملل از نشانه های این حقیقت است .

تفکر غربی و امریکایی داعش پرور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز سمنان٬ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به جوانان غربی گفت : در این نامه پیغمبرگونه و مبتنی بر رسالت انبیا الهی با هدف بیداری و هوشیار سازی جوانان جهان ٬تروریسم ٬ نگرانی مشترک مسلمانان و دیگر مردمان جهان اعلام شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این نامه فرموده اند ترور و تروریسم دست پرورده وساخته غرب یعنی امریکا و متحدانش است و حالاخود گرفتار دست ساخته خویش شده اند .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی از جوانان کشورهای غربی خواسته‌اند بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی بنیان‌های یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنند.

وی راهپیمایی بی نظیر 26 میلیونی مسلمانان 50 کشور جهان در اربعین سالروز شهادت امام حسین (ع) را بی سابقه و دارای پیام های بسیار مهمی برای دشمنان اسلام برشمرد .

آیت ا.. سید محمد شاهچراغی گفت :ولایتمداری و تبعیت و همراهی با سیدالشهدا (ع) بخصوص در ذلت ناپذیری مسلمانان ٬اعلام بی فایده و خنثی بودن تلاش های اسلام ستیزان و اینکه هرگز نبایددر مبارزه با اسلام امیدوار باشند همچنین تجلی وحدت و برادری مسلمانان و تحقق سخنان حضرت زینب و حضرت فاطمه زهرا (س) در جاودانگی امام حسین (ع) و عزیمت خیل عاشقان به بارگاه سیدالشهدا (ع) از جمله پیام های راهپیمایی بی نظیر مسلمانان در اربعین امسال بود .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به شانزدهم آذر روز دانشجو و شهادت 3 شهید امریکا ستیز اشاره کردو خطاب به دانشجویان گفت : مراقب باشید بدخواهان هویت ارزشمند استکبار ستیز را از شما نگیرند.

آیت ا.. سید محمد شاهچراغی به19 آذر روز جهانی حقوق بشر هم اشاره کردو گفت : بشر مظلوم از این عبارت زیبا خیری ندیده است و حقوق بشر در دنیای سلطه و ظلم دروغی بیش نیست وگر نه ملت های مظلوم فلسطین و سوریه اینطور در آتش و خون نمی ماندند . و آنچه کاملا روشن است این است که امریکا در خط مقدم ناقضان حقوق بشر است .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.