امام جمعه موقت گرگان گفت: سازمان ملل قدرت ورود به اتفاقات خاور میانه را ندارد.

سازمان ملل در برابر تجاوزات سعودی ها سکوت کرده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجت‌الاسلام قاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان گفت: زمانی که رژیم صدام در سال 1359 به کشور ما حمله کرد 11 سال بعد این سازمان و بقیه دولت ها و نهاد ها ،عراق را به عنوان متجاوز دانستند.

امام‌جمعه موقت گرگان افزود: اما امروز هم در بعضی از کشور های خاورمیانه مانند افغانستان ،عراق، سوریه ، بحرین و یمن شاهد دخالت قدرت های منطقه ای و بین المللی هستیم، اما سازمان ملل نسبت به این دخالت ها هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

وی ادمه داد: هر روز هواپیماهای سعودی مدرسه ها، خانه ها، مساجد و بیمارستان های یمن را مورد تهاجم قرار می دهند اما سازمان ملل  قدرت ورود به این مسائل را ندارد.

حجت‌الاسلام لیوانی با گرامی داشت 12 آذر روز جهانی معلولیت گفت: معلولیت نباید باعث کناره گیری و انزای فرد معلول شود و ممعلولان باید در همه عرصه های اجتماعی  و فرهنگی ، حتی سیاسی حضور پر شور داشته باشند.

وی با گرامیداشت 13 آذر روز بیمه گفت: بیمه یکی از موارد مهم زندگی انسان است اما با وجود گسترش آن هنوز عده ای از مردم بدون بیمه هستند.

لیوانی اضافه کرد: بیمه باعث آسایش و آرامش روح برای انسان است و باید همه از حدمات بیمه ای بهره مند شوند.

خطیب موقت جمعه گرگان ادامه داد: در روز 16 آدر که روز دانشجو نام گرفته ، دانشجویان در اعتراض به بازگشت دوباره شاه و حضور نمایندگان آمریکا و انگلیس  اعتراض کردند و سه نفر از آنها به دست ماموران رژیم شاه به شهادت رسیدند.

وی با گرامیداشت روز وقف افزود: وقت یکی از سنت های مورد تاکید در دین اسلام است که وجه اهدایی مردم از این روش برای عزاداری حضرت امام حسین(ع) و ساخت و تعمیر مدارس و سایر اعمال مورد پسند هزینه می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.