بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: هوشمند نبودن و حرفه‌ای کار نکردن در استفاده از موقعیت‌ها سبب هدر رفتن فرصت‌های پیروزی نفت می‌شود.

سیامک کوروشی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره از دست دادن فرصت‌های متعدد گلزنی از سوی بازیکنان نفت در هفته‌های اخیر بیان کرد: متأسفانه وضعیت نفت در فصل جاری به گونه‌ای پیش رفته که نمی‌توانیم به خوبی از موقعیت‌های گل خود استفاده کنیم. در برخی از بازی‌ها با خوردن گل نخست به فکر جبران می‌افتیم. به هر حال باید در استفاده از موقعیت‌ها هوشمندانه و با تجربه‌تر عمل کنیم.

وی درباره تأیید بازگشت ایمان مبعلی به ترکیب نفت اظهار کرد: ایمان مبعلی بازی‌ساز اصلی نفت است و به طور حتم آمادگی این بازیکن به روند تیمی نفت کمک می‌کند. امیدوارم با شروع مجدد رقابت‌های لیگ و اضافه شدن سایر بازیکنان مصدوم به خصوص سید جلال و سانتوس با قدرت بیشتری عمل کرده و ضمن حل مشکل گلزنی برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول گام برداریم.

کوروشی ادامه داد: دیدارهای باقی مانده تا نیم فصل نخست برای نفت حائز اهمیت بسیاری است و باید در این 2 دیدار به وضعیت خود در لیگ سر و سامان داده و به انتقالات از تیم نفت پاسخ دهیم.

هافبک تیم نفت در مورد تأثیر کیفیت چمن ورزشگاه تختی در بازی‌های نفت اظهار کرد: متأسفانه چمن این ورزشگاه استانداردهای لازم را ندارد و همین موضوع سبب شده در برخی بازی‌ها نتوانیم مالکیت مطلوب و حفظ توپ خوبی در جریان مسابقه داشته باشیم. البته شنیده‌ام مسئولان قصد دارند در تعطیلات نیم فصل زمین ورزشگاه تختی را ترمیم کنند. حتم بدانید این موضوع در بهبود روند نتیجه‌گیری نفت تأثیرگذار است.

کوروشی در پایان خاطرنشان کرد: باید در گذشت هوادار تیم پرسپولیس را به تمام پرسپولیسی‌ها و خانواده آن مرحوم تسلیت بگویم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار