دو محموله بزرگ قرص های آمفتامین در عربستان سعودی توقیف شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الشرق الاوسط، دو محموله بزرگ قرص های مخدر در عربستان توقیف شد. محموله نخست شامل 980 هزار قرص آمفتامین بود و چهار قاچاقچی به اتهام انتقال این محموله بازداشت شدند.
 
سخنگوی رسمی سازمان مبارزه با مواد مخدر عربستان گفت: "این افراد در چارچوب مبارزه با فعالیت شبکه های قاچاق و توزیع مواد مخدر بازداشت شدند. ما اطلاعاتی در خصوص انتقال محموله بزرگی از قرص های آمفتامین به شهر ریاض دریافت کردیم و اقدامات لازم را برای بازداشت قاچاقچیان و توقیف این محموله انجام دادیم."
 
وی افزود: "این محموله در محور مواصلاتی رماح در منطقه ای در شرق ریاض شناسایی و توقیف شد. چهار قاچاقچی در انتقال این محموله دست داشتند. دو نفر از آنها از اتباع عربستان و دو نفر دیگر از اتباع ترکیه بودند. این افراد پس از بازداشت مورد بازجویی های تخصصی و امنیتی قرار گرفتند."

همزمان ساهر الحربی -- سخنگوی فرماندهی مرزبانی عربستان -- از توقیف 801 هزار قرص آمفتامین در منطقه تبوک در روز چهارشنبه خبر داد. به گفته وی، این محموله در داخل یک قایق در آب های ساحلی عربستان شناسایی شد. قرص های آمفتامین موجود در این قایق در داخل کیسه های متعددی نگهداری می شدند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار