سخنگوی هیئت مدیره باشگاه راه آهن ضمن اعلام مصر بودن رحیمی در استعفا از مدیرعاملی دلایل انتصاب صادق پور را برشمرد.

محمد محمودی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تغییر مدیرعامل باشگاه راه آهن بیان کرد:علی رضا رحیمی در چند هفته اخیر بارها درخواست استعفای خود را به هیئت مدیره باشگاه راه آهن یزدان تقدیم کرد که این درخواست با مخالفت اعضای هیئت مدیره مواجه می گردید.در نهایت رحیمی نامه استعفای خود را به کیانیان مالک باشگاه داد و وی نیز از اعضا خواست که با استعفای مدیرعامل موافقت کنند.بنابراین امروز کیانیان به صورت تلفنی مقدمات کار را با اعضای هیئت مدیره هماهنگ کرد و در نهایت طبق تشخیص مالک باشگاه با این استعفا موافقت گردید.
 
وی افزود :امروز جلسه هئیت مدیره تشکیل نشد و اعضا به صورت تلفنی با استعفای رحیمی موافقت نموده و رضا صادق پور را با هماهنگی مالک باشگاه به این سمت انتخاب کردند.
 
محمودی درباره دلیل اصرار رحیمی برای استعفا از مدیرعاملی راه آهن یزدان اظهار داشت :وی از ابتدای فصل نیز خیلی تمایلی به ادامه همکاری با باشگاه راه آهن یزدان نداشت اما در هفته های اخیر به استعفا مصر بود.هر چند دلیل اصلی علاقه نداشتن رحیمی برای ادامه  همکاری را نمی دانم اما شاید نتایج ضعیف تیم و نامناسب بودن برخی شرایط از عوامل تاثیر گذار در تصمیم رحیمی باشد.
 
وی درمورد تاثیر ماجرای انتقال باشگاه راه آهن یزدان به استان البرز در تصمیم رحیمی گفت :مطئنم انتقال باشگاه هیچ تاثیری در تصمیم رحیمی نداشته و دلیل استعفای وی را باید در موارد دیگری جستجو کرد.
 
سخنگوی باشگاه راه آهن یزدان درمورد انتخاب رضا صادق پور به مدیر عاملی باشگاه بیان کرد:وی یکی از اعضای هیئت مدیره است و با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند در فوتبال کشور گزینه ای موجه و  در دسترس برای انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه بود.
 
محمودی درباره استعفای عبدالصمد ابراهیمی قائم مقام باشگاه راه آهن یزدان گفت :در حریان این موضوع نیستم و با توجه به تشکیل نشدن جلسه هیئت مدیره شاید ابراهیمی نامه استعفای خود را به مالک و مدیرعامل جدید باشگاه تحویل داده باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: را آهن ، صالحی ، رحیمی ، صادق پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار