مسئولان باشگاه استقلال اهواز ماندن در شهر خود را بهترین گزینه برای تعطیلات لیگ می‌دانند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لیگ برتر فوتبال به دلیل آمادگی تیم امید برای راه یابی به مسابقات المپیک 2016 برزیل حدود دو هفته تعطیل شد.
تیم‌های مختلف برای حفظ و یا رسیدن به آمادگی، اردوهایی را برگزار کردند، به طور مثال پرسپولیس یک هفته در کیش اردو زده است.

اما مسئولان باشگاه استقلال اهواز تمایل دارند در شهر خود بمانند آن‌ها خاطر خوشی از اردو و رفتن در تعطیلات ندارند. در سه مقطعی که لیگ تعطیل شده دوبار استقلال اهواز در تهران اردو زده است.

در اردوی نخست که چندبازیکن به دلیل دستمزد نگرفتن تمرین نکردند در اردوی دوم هم که محمد ملکی (مالک باشگاه استقلال اهواز )هتل استقلال را برای اقامت در نظر گرفته بود، به دلیل پرداخت نکردن پول اقامت به مسئولان هتل بازیکنان و کادر فنی به اتاق‌ها راه داده نشدند که عصبانیت آن‌ها را به همراه داشت.

البته در پایان این اردو که منجر به بازی با راه‌آهن یزدان، در هفته‌ی هشتم شد استقلال اهواز پنج بر صفر شکست خورد و سیاوش بختیاری زاده سرمربی سابق آبی‌های اهواز،اخراج شد.

دلیل دیگری که باعث شده آبی‌ها در این شهر بمانند مشکل مالی این تیم است اردوزدن در شهر دیگر هزینه‌ی فراوانی برای مسئولان استقلال اهواز دارد.

کارون یعقوبی در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تجربه به ما ثابت کرده است که در اهواز بمانیم راحت تریم (می‌خندد) هربار که به اردو می‌رویم یک حاشیه‌ی جدید برایمان به وجود می‌آید.

وی افزود: در آخرین مقطع تعطیلی لیگ پانزدهم که هفته‌ی گذشته بود، در همین اهواز ماندیم و خدا را شکر تمرینات خوبی هم برگزار کردیم. هم هوای اهواز معتدل بود هم از هزینه‌های زیاد خبری نبود.

وی در ادامه اظهار کرد: چون بچه‌های ما عموما بومی هستند و اهواز ساکن‌اند وهمچنین برای آمادگی نسبی بازیکنان،همچنان در اهواز می‌مانیم. تیم فوتبال استقلال اهواز پس از دیدار با فولاد خوزستان در هفته‌ی سیزدهم به مدت چهار روز استراحت می‌کند.

آبی‌های اهواز از شنبه 14 آذر تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی در زمین لشکر 92پیگیری می‌کند. علی حنطه سرمربی تیم استقلال اهواز در این چند روز از اهواز خارج شده و جمعه به این شهر برمی‌گردد.

دیدار بعدی استقلال اهواز درلیگ پانزدهم در هفته‌ی چهاردهم یکشنبه 22 آذر مقابل سایپا تهران خواهد بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار